Torsdag 14.09

10 jobbnätter kvar totalt och 17 dagar kvar totalt tills jag äntligen flyttar. Allt är packat och klart och nästa vecka när jag är ledig far jag ner med det som får plats i min bil och fixar iordning 🙌 
 
Utöver det har jag bara världens träningsvärk i hela ryggen sen jag och mamma i tisdags hämtade mina grejer i förrådet. Hade en sån där stor byrå som var så jävla tung. Skönt att man har lyft den för sista gången säger jag bara. Sen sågar jag äntligen tagit mig igenom mer än halva av denna jobbvecka. 
 
Bilen är ju inlämnad igen. så inte kört den sen i torsdags. Men det är helt och hållet de som installera min motorvärmares fel. Så de fick själva hämta med bogseringsbil i Ånge i måndags. Och som vanligt dröjer det 70 år innan de blir klar. Aja tur mamma inte behöver sin bil på natten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0