Ett tag sen igen

Nu var det ett tag sedan. Men har iaf bott här i Sthlm i en vecka nu. Och jag älskar jobbet, jag tycker det är kul att hålla på med papper osv så det är hur bra dom helst. Plus att jag är tillbaka till de bästa kollegorna. Men annars så händer det inte så mycket mer, förra veckan jobbade jag långa dagar, från 05 till 16 typ. Denna vecka är lite btr för nu jobbar jag 07 till 15.30. 


Trivs i lgh oxå, inte så liten som jag kände ibörjan att den va. Utan den passar mig perf. Och saknar deff inte gamla jobbet iaf, fyfan för natt alltså 🙄 Bye

Eller nej inte Bye, förra söndagen var jag ut med Angie på en spontanare i ösd, var väl helt okej ändå 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0