Hemgång

Sitter och bara väntar på Arlanda. Bara en timme kvar nu tills jag får börja fara mot ösd. Väntat sammanlagt tre h då. Men hsh, så kan jag dra kortfattat vad som har hänt sen sist.

Fredagen var jag med elli på stan. Sedan på kvällen drog jag med Rebecca på lankan och drack någon cider, plus tre till tjejer då. Sen lördagen for vi på stan på dagen sen blev det holloween firande eller vad man säger. Söndagen blev det hockey, ösd mot kiruna. Och idag har jag bara hunnit vara med syrran och pappa. Ätit och så innan jag skulle fara.

Utöver det så har jag bara färgat håret. Och nu när jag kmr hem så väntar en veckas jobb. Börjar inatt 00 och slutar 07 på söndag morgon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0