Fredag

Nu äntligen, min första lediga helger sen jag börja. Har ju varit ledig en dag sen jobbat den andra, men nu är jag ledig hela! Så skönt. Inga speciella planer direkt, men det är skönt ändå.

Vill dock inte att denna helg ska ta slut, för den 12 ska melwin kastreras. Alltså på onsdag. Mår så dåligt av att tänka på det, stackarn. Tur att jag är ledig hela dagen så jag bara kan åka in när dom ringer. Jag måste ju kastrera han eftersom att mamma har en tik och vi vill inte ha valpar direkt. Han är ändå så tät i luftvägarna så det är ingen bra idé hsh

Än så länge så är jag ledig de två sista veckorna denna månad, så får se om det håller i sig så jag kan fara upp till Kiruna en liten längre stund


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0