Måndag igen

Äntligen har jag ledigvecka. Eller jobbar onsdag eftersom jag tog på mig ett extrapass. Är helt död idag, för i helgen så följde jag med Milling, t och f till Finland, dvs 70 mil bort. Så att Milling kunde hämta en skoter, lättare sagt än gjort var det iaf. Så kom hem igår närmare kvällen. Dock stannade jag i ånge och kikade på en film med nanna innan jag for vidare hemåt.

Annars så väntar jaga bara att jag ska få höra ngt från bilen. Lämnade ju in den i fredags och sen blev kvar över helgen så de kunde fortsätta idag. Plus att de behövde beställas grejer osv. Man känner verkligen hur bekväm man blivit av att ha en bil. Känner mig helt fast nu haha.

Men utöver det så har jag bara myst med melwin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0