Hf 2016

Denna vecka startade på sämsta möjliga vis. För det första var jag as dålig sen höstforum, jag började ju jobba natten mot måndagen. På jobbet gick allt bara fel, sen hade jag ju en tid på verkstaden för bilen. Det visade sig att det inte var lampan som var trasig, utan det är någonting annat. Så jag måste in igen. Sen mådde jag bara allmänt skit på måndagen så jag helt ärligt bara ville grina.

Men sen när jag äntligen fick sova och jobba natten mot tisdagen så blev allt bättre. Tror att det påverkar mig negativt att jobba natt, visst jag är ledig 7 dagar, men de 7 dagar som jag jobbar har jag ju inget liv. Jag jobbar, sover och kliver upp och äter sedan ser jag en film som jag somnar till och sover till klockan 23. Sen börjar det om.

Men iaf så var hf bra. Dock tyckte jag det var bättre förr, men det var ändå ok. Så nu har jag inget mer att se framemot detta år. Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0