Bara massa jobb

Tog på mig lite mer pass än tänkt på min ledigvecka. Men nu ikv börjar min riktiga jobbvecka, klockan 22. Nu har jag nyss kommit hem från jobbet och ska väl sova alldeles snart.

Men har inte blogga sen i måndags och det har väl inte hänt ngt spec, hämtade hem bilen i fredags utan att den blivit fixad. Tydligen något strul med försäkringsbolaget osv, men så fort grejerna kommit och det där löst sig så lämnar jag in bilen på nytt igen. Anrs så är det väl inte så mkt mer som hänt, och inte så mkt för den delen som kmr hända. Tagit på mig en hel del jobb den här sista månaden av detta år nu, så jag kan spara ihop lite extra pengar. Så mina dagar består väl av jobb för det mesta året ut. Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0