underbara väder

Då är denna helg oxå slut snart. F och T har varit här hela helgen och vi har bara myst på som vanligt. Så himla underbart väder så det är sjukt. 
Det har varit kul fast att jag jobbar förmiddag hela helgen. Men idag var jobbet inte lika kul, först på morgonen märker jag att frysen är paj och allt har smält och förstörts. Stinker satan och jag vet inte hur många gånger jag var på väg att spy. Inte nog med det när jag höll på att flytta allt till övervåningen så fastna hissen. Och jag som hatar trånga utrymmen, får sån panik. Så grina en liten skvätt, och kom ut 20 min senare. Aldrig varit så less på jobbet som jag varit idag, vill verkligen inte dit imorn. 

Men annars så sitter jag just nu på en bänk efter en liten springtur. Gruvar mig över att gå hem för att laga mat, tycker det är så himla tråkigt att vara inne i detta väder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0