lördag

Vaknade runt 03 och har fortfarande inte kunna somna om. Har sån ångest över att jag snart inte sprungit på en vecka. Vill bara ut i det fina vädret och röra på mig lite, men finns ingen ork till det. Vill även gå på grönan och åka massor utav karuseller med alldeles för mycket gott i magen. Men såklart så blev jag sjuk denna helg, nästa helg lär det ju vara skitväder bara för att jag är långledig. 

Längtar även tills det börjar bli sådär riktigt varmt ute, så man kan kliva upp tidigt och åka till en strand för att bara bada och äta glass. Tog faktiskt reda på lite stränder häromkring igår, så dom måste jag kika upp faktiskt.

Annars så försöker jag bara få ledigt den 3 juni så jag kan åka upp en dag tidigare så vårat lag kan grilla och mysa lite dagen innan själva träslaget. Men utöver der är det väl inte så mkt mer, bara livet i allmänhet 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0