tisdag den 29 mars

Redan onsdag imorn. Vilket innebär jobb klockan 06. Och efter jobbet klockan 15 sen ska jag ut på en springtur med två kollegor, vi kände alla tre att vi måste ta oss i kragen. Snart är ju faktiskt sommaren här. 
Annars så händer inte inte så mycket mer just nu, dags att byta till sommardäck på bilen och sen nästa helg är det planer med Ellinore äntligen. Så får se om jag orkar att åka till ånge, känns mest bara onödigt att sitta i en bil eller på ett tåg i 10 timmar typ. När jag väl är ledig då, men jag får se. Kanske åker upp nu till helgen istället bara för att få däcken fixade. Men jag får se. Allt med att lämna sthlm just nu känns jobbigt. 
Börjat tycka om att laga mat, det är liksom roligt att laga nya saker. Har ju typ inte lagat någon mat alls förut så allt är nytt för mig, vilket är kul ☺

Kommentarer
Postat av: Anonym

10 timmar till ljunga ifrån Stockholm ??? Det tar 4

2016-03-30 @ 09:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0