en löprunda

Idag efter jobbet så åkte jag på Ikea en sväng för att köpa lite grejer som jag saknat. Sen blev det en springtur vid 17 först med Viktor och Oliwer, hur skönt som helst. Så nu har vi gjort upp att springa tillsammans tvp gånger i veckan, fem km då. Sen sakta klara allt längre sträckor med ett bra tempo då förståss. 
Annars så väntar bara en ny dag imorn, upp klockan 05. Tänkte oxå passa på att byta däck efter jobbet imorn så jag kanske slipper åka till ånge överhuvudtaget. Men jag får se, kanske ångrar mig 

Längtar så mycket efter att vara ledig, bara sitta en hel dag i soffan och bara glo typ. Känner för att göra absolut ingenting en hel dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0