en bra helg

Var ett tag sen sist, men åkte från Kiruna i fredags. Stannade till i ånge över helgen för att fira carro som fyllde 20.
Blev tillslut en lyckad kväll kan man säga, inte för att den kanske inte slutade oå det bästa sättet så var det ändå bra. Som jag saknar dessa flickor. Sen åkte jag hem på måndag morgon eftersom att jag började jobba klockan 12. Och nu sitter jag och äter frukost och börjar inte förrän klockan 15 för att jobba stängning till 00. 

Nästa vecka så börjar mitt vikariat för en heltidstjänst på Statoil då. Ska bli skönt, så jag slipper jobba massa helger. Då jobbar jag bara var tredje helg och bara tre pass var tredje vecka stängning. Ända fram till september håller detta på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0