vad är det sista man tänker på egentligen

Denna helg har varit hur rolig som helst fast att det var från borttappade mobiltelefoner till akuten. 
Jag fick hsh en allergichock pågrund av att jag lånade angies lipsyl som innehöll jordnötsolja. Sjukvårdarna satte mig på en bänk och gav mig ingen medicin förrän jag bara föll ihop. Jag har aldrig varit så rädd i hela mitt liv, att se hur de springer runt av panik och inte har en aning om vad de ska göra medan jag sitter och skriker på hjälp för att jag knappt kan andas. Jag var helt inställd på att dö, aldrig känt en liknade känsla förut. Känslan av att vara så hjälplös och ensam. 
Men när  de väl dessutom gav mig medicin så gav de alldeles för mycket så när jag kom in på sjukhuset så satt jag och skakade.

Men nog om det, något jag får ta lärdom av och alltid ha med mig mitt egna adrenalin. Jag överlevde och det är huvudsaken ✌

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0