en vecka sedan

Nu var det prick en vecka sen sist. Men det har inte hänt allt så mkt. Angie kom hit i måndags och vi var in till stan och åt osv, jätte mysigt. Bara hon får jobb här nere så kmr hon hit 🙌🙌
Annars så far jag bara till gbg imorn. Äntligen vara med Rebecca igen. Sen så har jag även tagit ut en semestervecka. Så nästa vecka jobbar jag och sen på fredagen klockan 12 sätter jag mig i bilen och far hem till ljunga. Mest för att mamma ska till Norge och jag måste passa hundarna, lite ansvar måste jag ju ändå ta för min hund.

Imorn kanske det händer ngt spännande oxå, men det får ni veta då. Eftersom det inte är 100% ännu

Kommentarer
Postat av: Matilda Berlin

Åh jag håller tummarna för att det blev något spännande! Och sushin såg löjligt god ut btw ;)

2016-06-23 @ 13:05:57
URL: http://matildaberlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0