söndagen den 17

Sitter som igår på jobbet, tidigt morgon och jag var död. Men imorn jobbar jag stängning i tre dagar framåt, ska bli lite skönt som omväxling att inte behöva kliva upp jämt. 
Men annars så händer det väl inte så mycket, i slutet på denna månad ska jag på en intervju på Vapiano. Ska bli kul, hoppas bara att jag får jobbet så jag äntligen får testa på hur det är att jobba på resturang. Det är ju bara ett extra jobb, men det vore jätte bra att kombinera med min deltids tjänst på Statiol. 

Söker ju framför allt heltidsjobb, men alla känns så tråkiga och så tänker jag om jag verkligen skulle palla att göra samma sak hela tiden, haha. Men jag söker ju såklart även de som kanske inte låter as roliga, bara för att det är ju bättre än att hålla på att kombinera jobb osv, blir så stressigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0