söndag

Alltså denna jobbdag är nog den värsta på länge. Folk är så himla otrevliga och stressiga. Fast de är väl så att det är årets fattigaste dag. Som exempel så frågar en kund mig om jag kan få den före han att tanka fortare för att han hade väntat i tio minuter, för jag kan ju säker göra så att hon fortare får ner bensinen i tanken.. idiot. 
En annan som körde iväg med pumpmumnstycket kvar i bilen så att den gick sönder och sen nekar till att de som visas på inspelning är fel. Oxå idiot.

Sen så blir man ju bara allmänt less själv på hur alla beter sig så jag kankse själv oxå verkar otrevlig mot vissa. 

Aja det är ju bara fyra och en halv timme kvar av detta nio timmars pass. Ser verkligen framemot att vara lite ledig om en vecka. 
Ätit typ tre tuggor av maten för att min matlust är nere på noll tack vare att alla har så lite respekt för andra, man märker verkligen hur vissa bara tänker på sig själv och skiter i resten.

Längtar bara hem, min skalle är helt död

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0