dagarna

Blir alltid massa dagar mellan bloggningen. Men nu har jag bara jobbat och sen när jag kommer hem satt mig i soffan och kollat på OC, konstigt nog har jag aldrig sett det förut. Men det är iaf as bra! 
Annars så ska jag ut med jobbet imorn kväll, äta och typ bara umgås och träffas utanför jobbet. Ska bli kul att se hur alla ser ut när de inte har på sig de där statiol kläderna. Det tråkiga är ju dock bara att jag jobbar på lördag morgon, öppning.

Utöver det så ska jag kanske på en utbildning med Fun Cruises för att sedan om jag blir uttagen åka med på studentkryssningarna och jobba då såklart. Så det skulle vara kul, men jag får se eftersom att den utbildningen är min enda lediga helg på två månader.. det suger ju. Men det kan ju vara kul att åka på utbildningen fast att jag inte får själva jobbet, men jag har ju på mig till den 18 att bestämma Mig om jag vill åka eller inte 

Juste, sista veckan nu denna månad kommer Sandra och Johan hit och hälsar på. Jobbar ju men längtar ändå efter dom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0