underbara helg

Alltså älska vårforum och alla inblandade. Vi bodde 10 tjejer i en stuga och det var bäst. 


Dock aldrig mått såhär dåligt i hela mitt liv. Haha. Nu på efterhand. Eftersom att det slutade på alla roliga sätt förutom efterfest både torsdag och fredag så kände jag och angie att vi var tvungen sista dagen på lördagen. Så himla dumt egentligen eftersom jag skulle köra hela vägen hem till sthlm. Så den morgonen blev det två h sömn.
Så väl hemma hos mamma somnade jag i två till h sen påvägen hem så var jag tvungen att stanna flera miljoner gånger och resan tog väl typ minst 6 h. Kom hem runt 01 för att sedan kliva upp på jobb 04.

Så när jag kom hem idag somna jag och missade tvättiden och allt annat viktigt. Men det är en del av livet 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0