livet

idag är det en skitdag. lämnade in bilen på verkstad strax efter 12 tiden, sedan åkte jag till jobbet för att jag trodde det sklle gå fort att bara skruva ut de där skruvarna som gått av. men efter ett par timmar på jobbet så ringde jag och fråga och då svarade han att det skulle vara klart imorn först. så då tar jag efter fyra timmars väntan en hyrbil hem och sitter i kö och grejer i en timme. när jag kommer hem  nu runt 17 så ringer han såklart och säger att bilen är klar om en halv timme. jag tar livet av mig.
 
inte ätit nått sen 11 och hinner inte nu heller eftersom jag ska kolla på träningen, och det vill jag ju inte skjuta upp. hinner dessutom inte hämta bilen förrän imorn. idag hatar jag bara livet i allmänhet. så nu vet ni. och förövrigt så tar jag tillbaka det jag skrev om att dagarna går fort nuförtiden
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0