japp, en hel mil

Känns som att jag haft en liten period där jag grävt ner mig, haha. Typ gått tillbaka till gamla foton och anteckningar, och då menar jag verkligen gamla saker. Inte sånt som hände förra året liksom. Men nu är jag tillbaka upp i varje fall. 

För övrigt händer det inte så mycket, dock har jag och Oliwer klarat av milen, är så himla stolt över mig själv. Det var tungt, men det gick. Allt som behövs är viljan. Själv hade jag nog aldrig klarat det. 

Helgen har förresten oxå varit bra, skönt att vara tillbaka till verkligheten igen. Men jobbet startar inte förrän imorn, så idag ska jag ligga i min säng hela dagen bara för att jag kan.

Gud inte bloggat på ett par dagar och så fort jag kommer hem slänger jag in tre stycken. Sad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0