en tur utanför spåret

Blev as sugen på att ta en springtur så slutade med att jag tog mig ut på en tur. Men jag sprang vilse, tänkte att jag bara skulle vika av för att springa i lite backar. Tog till och med denna bild så jag skulle komma ihåg hur det såg ut där jag kom ifrån.
Planerna var att springa kring 5 km. Men det slutade med 2,2 km extra runt i skogen innan jag hittade ut. För gps visade bara gångvägen och inte själva spåret. Så jag kommer aldrig mer vika av från spåret, haha. Aldrig mer.

Mina ben är helt döda nu och jag har satt mig i soffan och kommer nog inte komma upp härifrån på hela kvällen. Ska bli kul att se hur jag känner imorn efter alla dessa backar ☺ 

Är så himla skönt att springa, spec när man har mycket att tänka på. Sen har Spotify en grej där de ställer musiken efter tempo, as bra! Spec för mig som inte orkar hålla jämt, utan joggar lite sakta för att vila. Då byter den till lite lugnare låtar. Så den rekommenderas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0