bara massa strunt

Alltså denna dag har varit hemsk. Haha. Stressat ihjäl mig fast jag varit på jobbet. Spenderade 13 timmar på jobbet idag, först jobbade jag och sen direkt när jag slutade klockan 15 så började det drygt fem timmars långa mötet. Hade varken packat klart eller städat, plus att mina skor som jag beställt hann komma 🙏 så då var jag ju bara tvungen att ta en omväg hem för att hämta ut dom. 
Längtar tills jag kommer hem och kan inviga med en liten springtur. Det är två olika, så ni ej tror det är ett par, haha. Men hade inte tid att testa båda riktigt. 

För övrigt så är jag påväg nu, mamma kör som skönt är. Längtar dock redan tills på söndag då jag kommer hem och bara kan sätta mig i soffan. Men detta ska bli bra, imorn ska jag vara med Oskar en sväng och förhoppningsvis om jag får en tid åka in på vårdcentralen en snabbis för att kolla upp min andning. Sen är det torsdag och då är det dags att fara vidare ✌

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0