redan tredje advent

Snart är det jul om bara en och en helv vecka typ. Så jag och Kristoffer åker till ånge om ungefär 10 dagar, den 23 alltså. Eftersom att jag jobbar den 22 till stängning. Och förmodligen stannar vi där hela den veckan ut, för att sedan fira nyår här i sthlm eftersom att jag jobbar då. Men iaf så ska hans kompis och hans tjej komma så vi ska äta middag osv. Inte hunnit planera så mycket än. 

Annars så har jag väl bara färgat håret, skönt kan jag lova. Känner mig mer som jag eller hur jag ska säga, haha.
Innan jag färgade så såg det ju typ ut såhär⬇⬇⬇⬇⬇ 
Har bara färgat det en gång än men kommer nog behöva göra det en gång till eftersom att det tvättas bort färg när jag duschar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0