nya lägenheten

Idag har jag varit ledig, skönt kan jag säga. Jag har städat lägenheten och fixat iordning det sista, tog en snabbis på Ikea för att komplettera med mattor och lite annat smått. Även tvättat, eftersom vi nu inte har någon tvättmaskin i lgh nu så måste vi ju boka tid och hålla på igen. 
Nu får ni dock bara se bilder på vardagsrummet eftersom att köket inte är i toppform ännu. Haha.
Nu är det väl typ bara tavlor osv som ska upp på väggarna. Plus sovrummet då som är lite kaos. Men annars är det mesta klart så vi faktiskt kan börja leva igen. 

Igår var jag och testade tanexpress här precis ovanför oss på gatan, ett solarium. Dock syns det knappt, men jag måste ju börja någonstans. Tänkte dra dit ikväll igen men är alldeles för lat, ser inte så mycket framemot jobb imorgon. Kristoffer som är ledig nu tills i april och dessutom får betalt för att vara hemma, det känns ju bra att vissa har det lite bättre än andra iaf ☺ 
Men annars så har det väl inte hänt så mycket mer, julen firar vi i ånge med kristoffers familj. Enda problemet jag har är att jag inte hittar något att ha på mig. Sen är det ju nyår, men då jobbar jag ju såklart

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va mysigt ni har det!! 😍 Längtar efter att få se hur resten ser ut 😄

2015-12-08 @ 08:31:57
URL: http://nouw.com/katarinalang

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0