julen är räddad

Har sökt och sökt och sökt, men ni hittade jag äntligen en klänning eller två faktiskt men den röda ska jag ha på julafton och annandagen. Den andra är en likadan fast i färgen beige. Hoppas att det hinner komma innan vi åker upp till ånge bara.
En helt vanlig klänning bara. Sen är det bara skor som är nästa grej att komma på. 
Idag har jag iaf varit på utbildning eller ad man ska säga om den nya tvätten vi fått på jobbet, en genomgång kanske man ska säga istället. Annars har jag tvättat och bäddat rent i sängen. Imorgon jobbar jag igen och detsamma torsdag,  sedan på fredag kommer Kristoffers moster och hälsar på, de stannar här tills på lördag. Så det ska nog bli mysigt. Jobbar ju dock helgen men bara till 15 så det är ju skönt.

Annars händer det väl inte så mycket, söker lite jobb, eftersom att jag inte vill jobba på statiol hela livet. Men kommer ju ha kvar det som extra eftersom att man själv bokar in sig på pass osv, as bra och effektivt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0