50 mil i onödan

Nu ska jag försöka sammanfatta de fem dagar som spenderats i ånge.
Julafton firades med kristoffers familj. Mysigt.
Fick lite mer till våran samling av ittala, samt träffa de små efterlängtade bebisarna. Sven och Wilma. Dock har jag vara bild på wilma.
Juldagen spenderades med massor av underbara tjejer hos liza för att sedan gå ut på mttis. 
Invigde även nanna lägenhet genom att sova på soffan.
Och igår var jag och angie till Sundsvall för att shoppa lite för att jag sedan åkte hela vägen hem till sthlm mitt i natten för att jag skulle jobba idag och så får jag precis ett sms från chefen när jag passerar väsby att han ändå lyckades lösa mitt pass. Då blev jag less. Så idag har jag bara plockat bort julen och köpt lite nödvändigheter. Kristoffer stannade ju så nu sitter jag ensam här i soffan och jobbar inte förrän på onsdag, de känns kul ☺

Men här är iaf resultatet av sovrummet och vardagsrummet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0