första gången man måste acceptera att den som var hela ens värld plötsligt är en av alla främlingar i världen

har varit död hela dagen. så när jag kom hem slog jag direkt på en film, och ligger kvar i sängen än. klev upp en gång för att äta. somnade även till en sväng så vet inte hur jag ska kunna sova nu, men ska slå igång en till film och bara dö. 
sen imorse förresten så fick jag allergi så de bara klia över hela kroppen så jag vill dö typ, blev dock bättre efter en allergi tablett.
 
och sen den som skrev kommentaren om hur vi kom in på mittis när vi ännu inte var 18. ganska uppenbart att vi då alltså smög in, pucko :)
och jag måste seriöst skaffa mig en katt, fast att jag inte tål dom. jag klarar inte av deras söthet 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0