en liten jacka till

igår råkade jag klicka hem en höst/vår jacka, i parka modell, i färgen bungee cord, dvs sand liknande färg. lite trist att jag kanske inte får den förrän om två veckor eller längre på grund av att den kanske inte hinner komma till karre nästa vecka eftersom att den skickas först på måndag.
har tyvärr ingen bild på den eftersom att jag beställde den sista och glömde att spara bilden innan. 
 
annars så var jag in till stan med pappa på björkis och köpte en sele och koppel till melwin. har inte vilja köpt eftersom att det är rätt så dyrt (just björkis egna märke som är ett måste tycker jag) och att han fortfarande växte. men nu så har han växt klart, och om han skulle få lite extra så går den ju att göra större så klart.
min lilla älskling som fyller ett år om nio dagar
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0