bara lite allmänt

har inte bloggat på en miljon år som vanligt, vilket gör att jag bara har runt 15-20 stycken som fortfarande läser min väldigt uppdaterade blogg. aja.
just nu befinner jag mig i kiruna hos pappa där jag ska vara tills på fredag ev lördag då jag åker lite högre upp till karesuando till mamma där jag ska vara en vecka innan jag åker hem till sunk ånge igen, till en tom lägenhet eftersom att kristoffer bara är sthlm och jobbar på vardagarna. 
 
men i övrigt så när jag kommer hem så börjar jag jobba enligt mitt schema på ICA i fränsta. så att man överlever den här sommaren oxå.
sen så har min efterlängtade vita skinnjacka äntligen kommit, har bara inte fått testa den än eftersom att den är hemma hos mamma.
bild på min favorit, som är ganska nyvaken dessutom
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0