helgen

först så ville thor testa mattias kolsyrepistol eller vad det heter, men det gick inte så dä bra eftersom han inte riktigt var tillräckligt stark.
sen så fick jag äntligen träffa min andra kusin lova som blev tre månader igår. 
 
 
sen fick min morbror ole för sig att leka med eld typ hela kvällen, och springa lite med gräsklipparen.
sen så har han ju köpt en sån där sandloppa.
som jag och mattias testade sen på kvällen. blev ju vekligen en jätte bra bild mitt i natten och i 80 km/h på en grusväg. men satan vad roigt det var, trotts alla träd som vi nästan tog.
sen somnade jag bredvid nimo. och dagen efter blev det en bakis dag, med massa gott.
vissa bilder är mobilkamera och vissa systemkameran, så därför är vissa piss
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0