EN LÅNG FREDAG NATT

idag så har jag ätit grillat och sen hjälpt sandra med hennes tokiga idé mitt i en film att färga håret rött. så vi åkte till stan och köpte tre blekningar och två rödanyanser klockan 21.50. så klockan 04 var det klart och då fick jag åka hem. fast det är en färg kvar som ska färgas eftersom att vi bara orkade med en röd färgning i natt. så det såg ungefär ut så här mellan blekningarna.
och med långaaaaa 45 minuter mellan varje.
men rött blev det, och mer rött ska det bli
sen det goda med dagen, fast korven ser äcklig ut.
MEN DEN VAR GOD :)
 

Kommentarer
Postat av: nanna

"MEN DEN VAR GOD :)"
haha sluta vara så jävla söt

Svar: hehehe, lärt mig av den sötaste
josefin hjortborg

2013-08-13 @ 01:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0