UTAN ANSVAR TAR JAG ETT KLIV FRAM

igår tog vi hem vinsten. med 4-1. men slutade inte så bra för mig. slutade med kramp dom sista 10 minuterna. visste inte om jag skulla skratte eller gråta. gjorde så fruktansvärt ont, bara föll mitt i allt. efter matchen med alla glada miner åkte vi till ånge för att kolla på killarnas match. dom vann också. med 3-1, tror jag.

idag planerade jag att vara sjuk. men gick inte så bra med det. drog mig i sängen från 7 till kvart i 8. funkade ju det också. fick tvinga mig upp och ta mig till skolan med den full satta bussen. men var nog inte så bra eftersom att vi hade friidrott nu på morgonen och det där med att kasta kula kanske nte var så bra. fick ännu ondare i handlederna. men ska be skolsyster ta hand om dom så gott hon kan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0