TOG ÖVER DET SISTA SOM FANNS KVAR

KommentarTid Anonym om SOM EN DRÖM FÖR BRA FÖR ATT VARA SANN:
vart är den ifrån? nelly?
IP: 81.233.77.14213 Maj, 13:07
'
sv: ja den är från nelly, om du har tur finns den kvar än.
'
kom hem för en halv timme sedan. nu är båda knäna sönder skrapade. fast inte så mycket. armen är värre. sitter med bandage. typ handikappad. men imorgon får jag hoppas att jag får en tid på vårdcentralen. less på det här nu. fult är det också.
'
men vi vann iaf mot alnö med 2-1. hur skönt som helst att vi börjar ta igen nu. men nu måste jag fixa mig för ikväll blir det ånge med felicia. ska nog bli kul. slipper vara hemma en död söndag som denna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0