SOPAR UNDAN SPÅREN, KAN SÅ GÄRNA VARA ENSAM ETT TAG

hitta både klänning och skor. men när jag kom hem var det bara att fara vidare till fränsta för värsta dans kvällen. och gissa vem som ägde på dans golvet? jo det var jag. satt inte still en sekund. jaja, sen får man väl tro vad man vill om det där.
'
men imorgon är det skola. inte töntigheter att stanna hemma inte. för snart är det fredag. och alla vet ju att frdag betyder helg. den här helgen är lite mer bra eftersom att det är lång helg, IGEN. skönt som satan om du frågar mig.
och där har ni en halv taskig bild. men tog mig inte så värst mycket tid till att få till den där bra. skorna och en liten del av den vita klänningen som är vald i sista sekund. antar att den helt enkelt får funka. det är ju trotts allt bara nian......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0