SOM ATT VANDRA LÄNGS EN GATA MED DITT NAMN

har sovit hela dagen känns det som. helt död sen helgen. måste göra någon mening med mitt liv igen. sover bara bort andra dagen nu den här veckan. men imorgon är det träning och då kanske jag kommer igång igen. känner mig inte alls i form.

fast på matte timmen idag så försvann läraren och då skulle vi ha det lite kul så vi startade ett litet vattenkrig. känns som att jag bränt sönder ryggen. eftersom att carlsson stod och spola varm vatten i hundra år. så alla brände nog sönder sig. men precis innan jag skulle gå ut ur skolan och nästan torkat så avslutade edvin med att kasta en vatten ballong rätt i ansiktet på mig.

är fortfarande trött som ett as så är väl lika att gå ner och lägga mig igen. så jag kanske orkar ta mig upp imorn. men på fredag ska vi kolla ånge spelen. längtar, för då slutar vi vid 12. eller egentligen ska vi tillbaka till skolan, men jag tror nog inte att det är någon som bryr sig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0