SOM ATT BESTIGA ETT BERG UTAN ETT ENDA ANDETAG

tog mitt första dopp idag. eller blev i kastad av tobbe och rappe. så blev en aning ofrivilligt. så hoppas väl att det inte är värre i halsen imorgon. för larmet ringer 5.30. lite väl tidigt anser jag. men jag vill ha ett par skor som passar så har inte så många andra val.
'
har fått till bloggen äntligen. bara ett grått streck som stör mig under varje inlägg. har inte en aning om hur man tar bort den. får väl helt enkelt bara vänja mig. men måste nog sova nu så jag får lite sömn innan klockan slår över halv sex. godnattttt.
har så himla många nya bilder............... i mina drömmar där sommaren också finns med gatufest och kf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0