HON SÄTTER ORD PÅ ALLT, HON KAN DIG UT OCH IN

sent blev det ikväll. kommer nog bli hemma hela kvällen också. matchen gav mig en stämpling på handen och rivsår på benet. men imorgon är det ännu en match. som måste vinnas då. mot alnö. på grus. är dötrött just nu och önskar att klockan bara kunde bli lite senare så jag kunde sova. för imorgon vid halv 8 kliver jag upp och förbereder för matchen.
'
tidigare idag grät jag lite till the vow. helt underbar film måste jag säga. med den där snyggingen, channing tatum. mmmmmmm. så jäkla dösnygg. och den här gången är nog den ända gången då jag verkligen menat dösnygg.
om det var jag som vaknat upp ur den där koman skulle inte jag ifrågasätta det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0