FÖR TRÖTT ATT FÖRSTÅ VAD JAG EGENTLIGEN HÖLL PÅ MED

det tar död på det sista jag har kvar. ligger kvar i sängen än. blir varken skola eller träning för min del idag. kommer nog bara spendera en till dag liggandes i sängen och bara glo på någon värdelös film som jag förhoppningsvis kommer somna till.
'
varken den vita klänningen eller dom blåa skorna kommer jag bära när jag förväntansfull går ut 9an. fan också. allt ska ta slut och vara för litet. men antar att det alltid är så, massa dagliga beskymmer. ska kika runt lite till och se om jag hitta den där perfekta klänningen och dom söta skorna igen. men det är väl bara en tidfråga innan jag sitter här dagen innan utan nått utav det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0