FOKUSERA PÅ MÅLET INNAN DU TAR SATS OCH SPRINGER

helt slut efter en träning med 6 stycken. det var sämst, lite less blir man. nästa match är visst inte förrän på tisdag. så mina problem löste sig visst snabbare och enklare än jag trodde.
'
men nu har felicia ganska precis åkt hem så ska ta och duschA bort det här svettet och sedan sova. imorgon är det kort dag, vi slutar alltså 2. och om jag bara kunde beskriva hur skönt det är. men nått som är ännu skönare är att vi får sommarlov om endast 16 dagar, med helger då

Kommentarer
Postat av: Sandra

Själv får jag sommarlov om 8 dagar! ;) suck on that!

Svar: fuuuck youu!
josefin hjortborg

2012-05-31 @ 19:02:54
URL: http://SaHjortborg.myshowroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0