DU LER UTAN ATT FÖRSTÅ MENINGEN MED DET VACKRA

idag har jag gjort mycket känner jag. har inte suttit inne mer än en timme sen jag kom hem klockan 4. jag har alltså sola, klippt gräs, lekt med kanin, sparkat fotboll med min lille bror och sett katten trycka ut 3 ungar. ja det är inte helt fel för att leva en torsdag som denna i detta fina väder. dessutom så var skolan lika chill. solade där också och tog en promenad till mammas jobb för lite fika. sen så får jag ju inte glömma vattenkriget på skolan. hur skönt som helst kan jag lova.
'
men imorgon hoppas jag på lika fint väder för då åker vi nämligen till ånge, redan klockan 10. några stycken i klassen hämtade ut en ledighetsansökan så vi kunde slippa ännu en skoldag. inte helt fel. inte helt fel överhuvudtaget. livet kan inte kännas bättre än på en dag som denna. fast missa träninge för den här förbannade förskylningen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0