DET GÄLLER ATT FÅNGA DOM

igår kväll kan jag har gjort något som jag ångra. jag följde med till ånge för att köra sandra till tåget. till det tåget som bara blev mer och mer försenat. somnade i bilen och efter en timmes väntande så fick sandra kliva ut ur bilen och sitta på station själv så vi kunde åka hem. så jag hoppas hon överlevde. för imorgon fyller hon ju faktiskt 18 år. och jag som skulle följa med. fast det är väl inge ovanligt att jag sen väntar till sommaren. men den kommer ju snart så. och då åker jag upp minsann.
för den där snön på min vänstra sida är nu borta

Kommentarer
Postat av: Sandra

fuskäms Josefin!! Jag fyller år den 19 maj och inte den 18! :)

2012-05-17 @ 18:41:29
URL: http://SaHjortborg.myshowroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0