DET BARA FÖLL, ALLT JAG BYGGT UPP

döda mig. och döda mig. "min" klänning kommer inte komma hit. jag kommer inte få hålla i den. aldrig någonsin få bära den. jag dör. den var slut redan innan jag beställde den. men dom lät mig ändå luras av tanken. fan för nelly. fan för allt. fan för det här jäkla cp livet om klänningar som inte finns. fan.
'
fick lite film besök förut också. fick bädda om sängen som vanligt och nu sitter jag med datorn i knät och ska nog se på någon intressant film jag kan somna till. för imorgon är det bad. med felicia. som borde nog påminna henne lite om det. för jag ska få betyget så måste jag. juste fan, jag fick ett FUCKING VG PÅ ENGELSKAN, eller iaf uppgiften jag skulle göra. men det när jag skulle stå där framme och redovisa gick det nog helt åt skogen. trettiotwo... vafan tänkte jag med. seriöst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0