DEN HÄR GÅNGEN HÅLLER JAG I DIG HÅRT

KommentarTid
feliciaaaaa om JAG KAN INTE FATTA ATT JAG TAPPADE BORT DIG IGEN:
MEEEEEEEEEEEEEEEEN BLOGGA!!!!!!
IP: 78.79.46.97
06 Maj, 16:43
felicia jag kan inte blogga när jag inte är hemma. och det har bara gått några timmar. ta det lugnt.
'
matchen gick inte så bra. vi förlora alltså med 4-1. men inga tårar för det. stannade längre i stan för att äta och sånt. trodde vi skulle ta något snabbt och äta i bilen så valde att duscha hemma eftersom att det var så lång kö til duschen. jag har alltså fått gått runt och lukta svett på stan i fotbollskläder. kändes bra. så nu ska jag äntligen ställa mig i duschen och bara invänta gossip girl som börjar klockan 6. men det enda jag fick med mig hem var en ny fotbollsväska. och tro mig det behövdes verkligen
man kanske ser direkt vilken som lukar svett och är typ sönder i tusen bitar, det är iaf den röda som ska bort. bort förevigit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0