BLICKEN SOM FÅR DOM ATT FALLA

klockan kvart i 8 sätter jag mig på bussen med felicia till ånge. vi ska ha lite film kväll hos nanna. fast hon verkar mest sur över det. måste byta om till tjocktröja med luva så jag slipper bli dyngsur. sen så kom sandra hit idag. och örjan har gjort nå shit på surfplattan så ALLA mina fucking bilder är BORTA. jävla skit. behöver väl inte gå tyst och knappa runt lite och ta bort allt utan att säga till. men kommer nog på något att göra tillbaka. kanske kastar ett till ägg på tv. utan att torka bort den här gången.
'
har städat mitt rum idag. behövdes. damm överallt och kläder lite här och där. men nu är det rent igen. så som det ska vara. skönt. härligt. underbart helt enkelt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0