OM JAG KUNDE SKULLE JAG TA TILLBAKA DET JAG SKREV

vaknade vid 7 imorse igen. idag måste jag göra läxa. annars är det mitt betyg som sjunker. det vill jag absolut INTE. så ska sätta mig och skriva om mitt religionbrev för hand eftersom att det inte gick att skicka. skit. mitt rum börjar bli damm belagt också. så då har jag en till sak att göra idag. städa
imorgon är det skola. tillbaka till helvetet typ. syslöjd direkt på morgonen. min favorit, eller? känns som att det är lite panik till att hitta balklänning (om det blir bal då) och till avslutningen. känns som att tiden bara rinner iväg. men har sökt och klickat in på en hel del sidor men klickat ner dom lika besviken varje gång. så nu ska jag gå under jorden ett tag

Kommentarer
Postat av: Nikita

Va fin du är josse! ;)

2012-03-25 @ 22:13:19
URL: http://www.nikitamoller.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0