JAG VILL HÖRA DIG SÄGA DET, MEN INTE BARA EN GÅNG

larmet ringde vid 5.36 och 6.31 men somnade om och drömde att jag ställde larmet på 8.00. så tur att jag tillslut vaknade efter tre sms där vid 9. det var kul och lite annorlunda att träna med thorén. helt klart att jag vill gå där, inte en sekund av tvekan. efter vi hade sprungit och skjutit lite så blev det fika på skolan och en snabb föreläsning. sedan gick jag, nina, feffe och elin en sväng på stan och jag fann mig ett par svarta jeans som jag verkligen har sökt efter. högmidja och verklige svarta. mina gamla var grå och ful, helt urtvättade. och nu ligger dom i tvättmaskinen och tvättas tills imorn. kan ju bara hoppas att som hinner torka.
men där vid 7 så for vi hem från stan och åkte direkt till ånge för att hänga lite med tobbe, rappe och jeppe. helt ok, fast hann vara där en halvtimme. kanske inte det smartaste vi gjort. fast dom kom ner till fränsta en sväng sen. ganska onödigt det också.
tycker det har blivit lite mycket webbisar nu. men snabbast så

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0