Jag önska att jag kunde leva med det.

jag är arg. jag som väntat i många dagar nu på att dom ska ringa och säga "hej, dina kängor är nu klar och hel igen, så varsågod att hämta dom!" när det där samtalet väl kommer så säger dom något i den här stilen "hej, vi kunde tyvärr inte laga dom, så varsågod att hämta pengarna!" då säger jag "tack, tack att jag fick köpa ett par kängor och ha dom i en månad sådär. det var snällt. väldigt snällt." nej, men jag hade kunna säga så men just nu vill jag bara skrika ut min arghet på dom. sen så fanns det ett par 39or i östersund. men vafan om jag fick ha extra sula och tjockstrumpor i 38erna. hur fan ska jag då kunna ha 39or. cp jävla eurosko. jag vill inte ha nå jävla pengar. jag vill ha mina skor. HELA alltså. jävla piss skit saker alltihop. ibland kan jag bara säga pang och sedan tog jag mitt liv

jag är förbannad. riktigt jävla arg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0