JAG KAN SJUNGA SAMMA REFRÄNG OM OCH OM IGEN

klockan 10 i 8 kommer örjan in och frågar om ja inte ska på skolan. så flyger nästan upp ur sängen och drar på mig mössan och kläder lite snabbt sen var det bara att springa vidare till bussen. känner mig lite sådär stolt ändå att jag hann
men nu har ätit mig mätt på pizza. mmmm. kom hem från skolan med en hel del läxor också. känns lite tungt såhär på en fredag då man ska vara ute och ha kul. men då är det ju den här felicia som får en att vilja sitta hemma eftersom att hon ska vara på gårn till alla pris. då sitter jag hemma och dör över läxorna. men ska nog ta ett litet snack med henne. "om jag inte vill, vill ja inte". envis den där tjejen. fast om någon ringer henne då jävlar är hon iväg bort från gårn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0