Granska noga det som förstör.

runt halv 11 så tog jag och frågade mamma lite snällt om hon vill köra mig till fränsta ändå. väl där så var det ju rätt lugnt. felicia, lotta, emma, emil, erik, dennta, jocko, lina, wille, poppe (kanske nån mer också) och sedan kom millig, tobbe och rappe dit också. men strax efter 12 så körde wille hem mig. så tack. nu har jag bäddat ner mig i sängen under ett varmt täcke med iskalla fötter. ska nog sova snart också. inatt eller imorn på morgonen vid 4-5 så kommer sara å sandra hem också. plus att både hallen och saras rum är klart. så äntligen har jag fått hänga upp mina jackor där igen. fick även med mig lite vett i skallen hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0