En gång för dig är som tio för mig.

om 10 timmar ungefär är jag i skolan. det värsta av allt är att jag har slöjd direkt. värst som finns. håller på att göra em tröja åt feffe. minns inte ens hur den såg ut. men kan ju önska att den är fin iaf. jag och sandra har suttit och skrattat framför tvn. fast vi har inte kollat på tvn utan suttit med varsin mobil och ritat. ganska kul. fast fatta typ inte ens hälften. hon åker hem imorn vid 5 på morgonen. jobbigt. hade jag aldrig orkat. men ska nog sova nu så jag kan kliva upp då larmet faktiskt ringer. måste hinna duscha och allt det där andra viktiga innan skolan. hejdå och godnatt
ny bild men det är ju vi så

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0